بسم الله المنتصر

سلام خدمت برادران عزیز وبزرگم.عید  ولایت و امامت برشما تبریک وتهنیت باد.میگویند که امام باطن کعبه است وطواف به دورکعبه باید کرد،چشم به کعبه باید دوخت،رو به قبله کعبه باید نماز گزارد وباید حامی ویاور کعبه بود.به قول سید شهیدان اهل قلم آقاسید مرتضی آوینی:عجب تمثیلی است که عده ای تنها ظاهر کعبه را در مکه طواف میکنند ونماز میگذارند لکن باطن ومفهوم آن را درک نکرده اند.نفهمیدند که امام روح وباطن کعبه است.هم اوکه به اذن الله مولود کعبه بلد امن است.امیرالمومنین حیدرکرار علی ابن ابیطالب.خدا را شاکرم که مرا درصفی قرار داد که رو به کعبه نماز میخواند،دور کعبه طواف میکند وحامی ویاور ولایت کعبه است.آن هم کعبه دل ولایت.حقیقتا این شما بودید که در کنار من ایستادید و با من قامت نماز بستید ونگذاشتید که دور وبر های خالی من را شیطان و عمالش پرکنند.این شما بودید و دستان مرا گرفتید تا مبادا از صف طواف عشق خارج شوم.صفوفی که به عشق قرآن وعترت وبه امر رسول اکرم(ص) سنگ اسلام را بر سینه میزنند و با تمام توان به یاری برخواسته اند.چشم هایی که تنها رو به کعبه دوخته اند تا مبادا دنیا با جلوه هایش آنان را به خواب بخل ونفس پرستی بکشانند..الحمدلله،شکرلله.برادرانم چگونه زحمات شمارا جبران کنم؟شماکه تلخ زبانی ها وشیطنت های من را تحمل میکنید.الغرض که خاک پای همه تان هستم.حلالم کنید.وقتی این دوران را مرور میکنم شاهد لطف و عنایتی هستم که عزیزانی در دایره تقدیر من به اذن الله قرار داده اند وآن عزیزان شهدا هستند.از آن3شهید تازه تفحص شده اسفندماه 1392در معراج الشهدای اهواز تا آن150 شهید تازه تفحص شده خردادماه 1394 در معراج الشهدای تهران.هم آنانکه مرا باشما آشناکردند و گویی کت وبالم را بستند وبه یک باره در دنیای حیات مومن یعنی مسجد قرار دادند.الحمدلله.برادرانم این نامه دست من است برای گرفتن بیعتی مجدد از شما.بیعتی که ان شاء الله غدیری باشد و هرگز گسست پیدا نکند.بیعتی که ان شاء الله باصاحب الزمان(عج) باشد.ان شاء الله تا پایان راه ولایت با هم همراه باشیم وتا کوبیدن پرچم اسلام در انتهای افق از پای ننشینیم وبه اهل عالم بفهمانیم که سربازان در گهواره خفته حضرت امام روح الله(ره) نسل به نسل و گروه از پی گروه سپاهی میشوند که کل عالم را مهیای ظهور حضرت بقیة الله(عج) میگردانند.پس تا برپایی حکومت جهانی علوی و نماز در مسجدالقصی.   یاعلی مدد.     مشهدمقدس-اردوطرح ولایت